by Julianna Gąsiorowska

Kitchen Garden bag {Purse Palooza 2012}


HERE you can find my review about pattern "Kitchen Garden" bag by Emma Brennan (my review is a part of Purse Palooza 2012). 

/ TUTAJ możecie znaleźć moją opinię o wykroju torebki "Kitchen Garden" stworzonego przez Emmę Brennan (moja opinia jest częścią Purse Palooza 2012).


I enjoyed making this bag. I really don't know why I didn't made any bags last year. For sure I'll have to change it! (this bag probably will be given to my Mom, if my sister likes it, I'll make another one:)

/ Szycie torby było przyjemnością. Naprawdę nie wiem dlaczego w ubiegłym roku nie uszyłam ani jednej torebki. Muszę to nadrobić! (torebka ze zdjęcia najpewniej będzie podarkiem dla mojej Mamy; jeśli spodoba się mojej siostrze, to uszyję następną:)

9 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Świetne są te materiały i pięknie razem wyglądają! Ciekawe czy ta torebka jest tak samo praktyczna, jak ładna? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moj styl ale podziwiam laczenie materialow. Jak zawsze potrafisz je dobrac po mistrzowsku. Szczegolnie ten niebieski mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna!!! Ciekawy ma kształt, tkaninki piękne...:)
    Przyznam szczerze, że brakuje mi tutaj Twoich torebek:) Nie pozostaje Ci więc nic innego jak tylko brać się za torebki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie dobralas tkaniny (jak zwykle) torba ladna ale jakos nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba bardzoooo fajna, z pewnością wyróżni z tłumu właścicielkę - nadając jej cechy zdecydowania, oryginalności i świadomości wyboru.
    Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykle oryginalny kształt i eleganckie wykonanie sprawią z pewnością, że torba będzie wyróżniać się w tłumie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha :D właśnie przed chwilą kliknęłam tag "bags" i ze zdziwieniem stwierdziłam, że stosunkowo mało torebek tam widnieje :) A tu niespodzianka! Czekam zatem niecierpliwie na Twoje nadrabianie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>